پسر ایران

یادداشت های پوریا اشتری

پسر ایران

یادداشت های پوریا اشتری

پسر ایران
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

فرزندان خلف به حرف پدر خود گوش میدهند!

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

 همین مطلب در تلگرام

پدر خامنها ی

مگر نه که ما همه یک خانواده ایم

مگر نه هر خانواده ای یک بزرگی دارد،ریش سفیدی دارد،حکمی دارد

مگر نه که انقلاب پدر دارد

مگر نه کشور پدر دارد

مگر نه خانواده پدر دارد

مگر نه ایران پدر دارد

عده ای از فرزاندان بعد از عده ای دیگر مسئول گذران زندگی خانواده شدند

خانواده ای به بزرگی یک ملت

پدر گفت:اینها فرزندان انقلاب اند

ملت! شما هم با این فرزندان همدل و همزبان باشید،من هم در راهشان کمک شان میکنم ،ولی خطرات را بر حسب وظیفه پدری یادآوری میکنم.

فرزند خلف باید شکر گذار این محبت پدر باشد که دلسوزانه و حکیمانه به فکر دلسوزی برای فرزندانش است.

پدر گفت:

حرف فرزندانم درست است،اعتدال شعار خوبیست،اما  مواظب باشید جریان حزب اللهی را به اسم افراطی نکوبند،همین ها هستند که وقتی دزد به خانه میزند از خانه حفاظت میکنند،من تجربه اش را دارم.

فرزندان افراطی و بی شناسنامه و بی سواد را به همین بچه حزب اللهی ها نسبت دادند که هیچ،جدیدا بی غیرت هم کرده اند فرزندان دیگر انقلاب را.

پدر گفت:

چشم تان در قبال نفوذ جریانی و فردی باز باشد

همین قدر بگویم که دشمنی پشت دشمن دیگر می آیند به خانه و میروند و کسی از اهل خانه نمیپرسد که اینها اینجا چه میکنند و چه میخواهند و چه قرارداد هایی می بندند

همین قدر بگویم که روی افکار فرزندان هم نفوذ میکنند تا جایی که میخواهند به شیوه دشمن خانواده ، خرج خانواده را در بیاورند.

پدر گفت:

اگر همین نفت در دست آنها بود آن را به قیمت خون پدر و مادرشان به ما میفروختند حواستان باشد ، من تجربه اش را دارم

فرزند میرود رشوه میدهد،رشوه میگیرد ،دادگاه جریمه اش میکند،نفت مفت میشود.

پدر گفت:

کلید حل مشکل در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در اقتصاد مقاومتی است

فرزند میرود در ژنو و لوزان و نیویورک قدم میزند و دعوی حل مشکل دارد.

پدر گفت:

آمریکا قابل اعتماد نیست،دروغگوست،من تجربه اش را دارم

پدر برایمان خاطره گفت از تجربه سازش فرزندان قبلی با آمریکا

گفت:آنقدر عقب نشینی کردند که من اجبارا وارد قضیه شدم و خانواده را نجات دادم، خدا را شکر که خانواده پدر دارد.

پدر گفت:

به آمریکا اعتماد نکنید،"پدربزرگتان" تا آخر عمر خود میگفت:آمریکا شیطان بزرگ است.

فرزند کار را به جایی رسانده که جلوی پرچم شیطان می ایستد و عکس یادگاری میگیرد.

پدر گفت:

کار فرهنگی را با کنسرت و اردوی دختر پسری اشتباه نگیرید،من تجربه اش را دارم ،آنهایی که این کار را کردند به جایی نرسیدند

فرزند میرود و دختر خانمی را پشت میکروفون کنسرت میگذارد.

و باز پدر دلسوزانه میگوید:
اگر
 یک قدم عقب نشینی کردید شیطان دو قدم جلو می آید،من تجربه اش را دارم ،دو صباح دیگر موشک هایمان را میخواهند،اگر چنین کردید من از اقتدار پدرانه ام استفاده میکنم و اجاره نمیدهم نظام دفاعی خانواده به خطر بیوفتد

فرزندان یک قدم را عقب رفتند،آن فرزند بزرگتر که بقیه "حاج آقا" صدایش میکنند میرود و توئیت میکند که حرف پدر را بیخیال ،مذاکره کنید،موشک به چه درد میخورد،شیطان دو قدم جلو آمد ، گویی پدر همه چیز را میداند ، شیطان ادعای موشک ها را کرد،خدا را شکر که خانواده پدر دارد.

پدر گفت :

اگر همین طور کنید کشور های فزرتی برایمان شاخ میشوند،من تجربه اش را دارم

فرزند سیاست زانو زدن را پیش میگیرد،عاقبت کشوری که از کوچکترین استان ما کوچکتر است به خود جرات میدهد خانواده ایران را به حمله نظامی تهدید کند،خدا را شکر که خانواده پدر دارد.

پدر گفت:

راه کار اقتصاد مقاومتی است،دست به دست هم بدهید و روی پای خود بایستید،من هم به ملت میگویم که با شما همدل و همزبان باشند

اینقدر فرزندان خریدند و مصرف کردند که عاقبت پدر گفت : بس است ، اقدام و عمل! خدا را شکر که خانواده پدر دارد.

پدر همیشه میگوید:

بیاد برادرانتان باشید ، بیاد حسین ، بیاد مهدی ، بیاد محمد ابراهیم ، بیاد حمید ، بیاد مصطفی ،  بیاد برادرانی که جانشان را فدای خانواده کردند باشید . . . .

خلاصه اش کنم:

فرزندان اگر فرزندان خلفی باشند،گوشه توجهی به تذکرات پدر دارند.

پدر خانواده،پدر کشور،پدر انقلاب

مثل همیشه سخنی از امام من و حاج آقا:

امام من و حاج آقا:
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد.

 

 

پ.ن:
اگر به حرف پدر گوش نمی کنید لااقل ادعایش را هم نکنید

 

پوریا اشتری

۹۵/۰۲/۰۵
پسر ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی