پسر ایران

یادداشت های پوریا اشتری

پسر ایران

یادداشت های پوریا اشتری

پسر ایران
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

اعتدال مقتدر – اقتدار معتدل

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ب.ظ

ظریف و امیر کویت

اعتدال مقتدر – اقتدار معتدل

حرکات خارجی دوستان هفت دهم درصدی مان در این دوسال و دوماهی که برما گذشت 2 دسته است ، که باعث بسی سربلندی و سر افرازی ملتی خواهد بود که ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکسته است و امید مبارزان سراسر عالم است.

البته ان شاءالله که اینطور باشد.

اعتدال مقتدر مصداق اعمالی است که فرزندان مثلا خلف ملت در اوج قدرت و عظمت و شکوه به رخ دشمنان مستکبر ملت می کشند و اقتدار خودشان را بیشتر از آن که بود نمایان می کنند.

مثلا مشاور اعظم ریاست جمهوری پر افتخار اسلامی ایران در اوج اقتدار علمی و فنی و با در نظر گرفتن رتبه اول علمی ایران در جهان(2010) و حضور ایران در عرصه های دارویی،صنعتی،فضایی،هسته ای،موشکی،تولید علم و . . . فرمودند:بجز در آبگوشت بزباش در هیچ صنعتی برتری نداریم و با ارائه نظریه آبگوشت بزباش برگی در دفترچه اعتدال مقتدر ایران در جهان برداشتند.

بعد از آن خاطرم هست یکی دیگر از فرزندان پر افتخار ملت که اکنون وزیر کبیر خارجه است و سالها در دامان مستکبران و کودک کشان جهان به تحصیل علم سیاست اقتدار پرداخته و فقط جهت خدمت به ملتش بازگشته در جهت سیاست اقتدار منطقه ای نظامی مقابل دشمنان سفاک جمهوری پر افتخار اسلامی ایران و البته در راستای سیاست امید آفرینی برای نسل جوان کشور در جمع دانشجویان فرمود:آمریکا میتواند با یک بمب کل سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد.که این فرمایش این فرزند عزیز ایران باعث بسی افتخار برای جوانان وطن و ترس و وحشت برای دشمنان ددمنش کشور شد و جنگ را از کشور دور کرد.

همین چند وقت پیش بود که شخص هفت دهم درصدی مان در اوج افتدار گفتند حالا دیگر توافق شده ، حالا دیگر ما با ضعیف کشان خوب شده ایم ،حالا دیگر نمیشود هر حرفی زد.حواستان به گفتارتان باشد که خدای نکرده کدخدای غیر قابل اعتماد جهان ناراحت نشود و اقتدارمان حفظ شود.

چند روز پیش شنیدم که رژیم خائن الحرمین سعودی در حرکت خائنانه خود با سوءمدیریتی که هنوز معلوم نیست عمدی بوده یا سهوی پنج هزار مسلمان را کشت.

در خبرگزاری جمهوری اسلامی خواندم مقامات مقتدر ملت مان مثل همیشه در حرکتی اقتدار آمیز نه سفیر ، نه کنسول بلکه سومین رتبه مقام دیپلمات آل صهیون که کاردارشان باشدرا احضار کردند و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی را به سمع محترمشان ابلاغ کردند.

این در حالی است که شنیدم کشور های غیر مسلمانی مثل مکزیک و برزیل و ونزوئلا سفیر رژیم آل صهیون را از کشورشان اخراج کردند – ( عجب کشور های تندرویی )

دیشب پای تلویزیون نشسته بودم و داشتم به سخنان مقتدرانه رئیس جمهوری پر افتخار  اسلامی ایران گوش جان میسپردم که داشت حرکت خائنانه رژیم سفاک آل صهیون را محکوم میکرد ولی خب من هم با استعانت از ایشان فقط میگویم مسئولین اجرایی باید پاسخگو باشند

اسمشان را نمی آورم که اقتدارمان حفظ شود.

** اقتدار معتدل هم که همان کوچه علی چپ خودمان است که به تعبیر دوستان عزیزمان  ما آن را هنر دیپلماسی می گذاریم.

مثلا اوایل تشریف فرمایی کاروان هفت دهم درصدی مقتدران تدبیر و تکریم بود که یک نفر را به عنوان نماینده در سازمان ملل آمریکایی معرفی کردند اما گویا آن شخص به زعم کد خدای حیله گر سرهنگ و بیسواد و بی شناسنامه و جهنمی بوده و از افرادی بوده که به حیله گری کدخدا پی برده که برایش ویزا صادر نکردند و فرزند ملت را چند ماهی منتظر یک برگ ویزا برای خدمت به کشور بود.دولت محترم هم در اوج اعتبار پاسپورت ایرانی و اقتدار معتدل بدون کلمه ای نفر دیگری را جایگزین ایشان کردند تا کدخدا راضی شود.

دوستانمان گفتند برویم با کودک کشان و تحریم کنندگان و سرمایه داران و اشغالگران و حقه بازان بنشینیم به شور تا مردم راحت باشند و پول به سفره بیاید و احساس اقتدار کنند .

رفت و آمد و گفت :کدخدا را مودب یافتم.

راست میگفت،کدخدا بعد از فرمایش ایشان فرمود:گرینه نظامی را داریم و ما آن هارا آوردیم دور میز و ما به آن ها اعتماد نداریم و هنوز تحریم میکنیم و غنی سازیشان را قبول نداریم و ...

دوستان هم در اقتداری معتدلانه و مثال زدنی احتمالا گفته اند جوابشان را نمی دهیم تا ضایع شوند و آن هاهم همینطور هنوز رجز خوانی می کنند و به تو خالی بودن طبل اقتدار مان امیدوار تر می شوند.

مثلا یک بنده شیطانی بیست سال پیش چند واحد خون آلوده به مرگ آور ترین بیماری قرن را وارد کشور می کند و ده ها خانواده ایرانی را داغدار عزیزان خود می کند.

حالا همان فلانی در کمال خوشحالی به کشور می آید و از وزیر کبیر خارجه گرفته تا پدر پیر صنعت کشور و مسئول محیط غیر قابل زیست صف می بندند برای دیدارش و به همه پیام 24 خرداد را می فهمانند.

راستی میدانید any ware  و any time چیست؟

دیگر زبان طنزم نمی آید.یعنی اگر سازمان ملل آمریکایی و آزانس انرژی اتمی اسرائیلی مشکوک شوند،نصف شب می توانند اتاق خواهر من و شما را هم بگردند.

دیروز رابط سفارت خائن الحرمین وزیر ما را ... حساب نمیکند و درخواست ملاقات و حتی تماس را هم رد میکند و وزیر ما مجبور میشود به امیر کشوری که به اندازه استان اردبیل است رو بزند که بیا و شفاعت ما را بکن بعد پادشان خائن الحرمین مستقیم با امیر آن کشور صحبت میکند و به خاطر روی ماه ایشان اجازه روادید بعد از 5 روز را به دولت مقتدر ایران را می دهد

گمان کنم اولش اشتباه گفتم

اعتدال محتضر-احتضار معتدل

 

پوریا اشتری

 

۹۴/۰۷/۱۰
پسر ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی