پسر ایران

یادداشت های پوریا اشتری

پسر ایران

یادداشت های پوریا اشتری

پسر ایران
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

مهدکودک بهارستان

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۲۲ ب.ظ

مجلس


🔴بشتابید! بشتابید!

آینده فرزندان خود را تضمین کنید

این اتفاق هر 4 سال یکبار می افتد...

💠مهدکودک بهارستان با کادری مجرب پذیرای کودکان دلبند و منتخب شماست.

💠ساختمانی بزرگ و هرمی شکل با صندلی های سبز و محیطی آرام موجب خواب راحت کودکان منتخب شماست.

💠بچه ها به مدیر فعلی این مهد ، عمو اردشیر می گویند.عمو اردشیر خیلی مدیر خوبی ست. اگر بچه ها فضولی و بی نظمی کنند ، آن ها را می نشاند.همین چند روز پیش جلوی چشم دوربین های رسانه های یک عالم عمو اردشیر چهل و هفت بار به بچه ها گفت بشینید سر جاتون!!!

💠عمو اردشیر بین مدیر ها خیلی آشنا دارد و هر قانونی را که بخواهد ظرف مدت بیست دقیقه برای کودکان و اولیا کودکان تعیین میکند و بقیه هم حرف عمو اردشیر را روی تخم چشمشان میگذارند.

💠این مهد کودک به فکر آینده و رزومه کاری کودکان منتخب شماست. هر چند وقت یکبار برای بچه های مهمانان خارجی مثل خاله موگرینی،عمو البرادعی و خاله ها و عمو هایی از کشور های ناشناخته دعوت میکند. این مهد حتی به فکر استوری و پست های کودکان شما هم هست ، بچه ها هم از سر و کول هم بالا میروند تا با مهمانان عکس یادگاری بگیرند و بگویند من و خاله فلانی یهویی!!!

💠مهد بهارستان قوه تجزیه و تحلیل فرزندان دلبند تان را قوی میکند و آنها را تبدیل به نخبگان تشخیص مصالح کشور میکند. طوری که آزاد کردن مجرمین و خائنین به کشور از حصر را به ریشه کنی فقر و بیکاری و گرد و خاک و ... ترجیح می دهند.

💠این مهد کودک نشاط فرزندان شما را در طول دوره چهار ساله تامین خواهد کرد. مثلا در اوایل همین دوره فعلی ، یکی از کودکان تهرانی ، نشاط را با اجرای شعر "بنام خداوند رنگین کمان" به مهد آورد و اینقدر پیشرفت کرده اند که چند روز پیش یکی دیگر از کودکان مازندرانی شعری اجرا کرد که همه کودکان یکصدا "به به"  گویان فضا را با نشاط کردند.

💠نگران سلامتی و تامین ویتامین فرزندان خود نباشید.این مهد کودک همه روزه در کشو های کودکان منتخب شما ، سیب و گلابی و هلو میگذارد. شنیده شده عمو اردشیر خودش این گلابی ها را از سبد برجام اورده.

💠یکی از بهترین ویژگی های این مهد کودک ، تضمین آینده شغلی دلبندان شماست. طوری که کودک شما اگر زرنگ باشد میتواند برای بعد از دوره چهار ساله خود شغلی در وزارت نفت از عمو بیژن برای خودشان دست و پا کنند!!!

و در حاشیه همه این مزایا ، افرادی هم در اطراف این کودکستان همیشه و در همه حال حاضرند با فدا کردن جان خود از منتخبان مردم دفاع کنند و نگذارند به هر قیمتی سر سوزنی آسیب به حیثیت و اعتبار این خانه برسد...

این افراد ، فرزندان همانند که گفت : مجلس در راس امور است...

پوریا اشتری

۹۶/۰۶/۰۳
پسر ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی